måndag 5 mars 2012

skrik och panik

Jag behöver hårdbanta.. men jag blir hungrig av ordet banta. Jag har sommarpanik. Ser inte klok ut med eller utan kläder. Har ingen panik för baddräkt för det vet jag att jag aldrig mer kommer att kunna visa mig i, men liksom linnen och sånt..
Hur ska det gå?
Ska jag klä på mig ett av förtälten till husvagnen? vi har två så jag kan variera mig.

Jag har haft 18000 träffar på min blogg?? Fast jag inte skriver vettigt nyttigt eller ens kul. Mest bara gnäll och sjukdomar jämt. Men jag bockar och bugar mig. Tack snälla.

Jag har ett problem. Vad ska man ha för gardiner i vår? Dennis säger att det är fint som det är. Det är inte fint. Det är jättefult. Mattan i vardagsrummet är också ett projekt som ska lösas. Julia var magsjuk och jag behöver inte förklara varför vi kastade min fina lila ryamatta. Men nu behövs en annan. En annan färg. En som passar med mina nya gardiner som jag inte vet hur de ska se ut. Hjälp fan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar