tisdag 7 februari 2012

Tack

Tack för alla fina mail och kommentarer om att det är kul att jag skriver igen. Jag rodnar och bockar ödmjukast. Kul att vara tillbaka igen. Jag har inget vettigt att skriva idag. (som jag ju alltid har annars)

När börjar desperate houswives på tv igen? Vet ni att jag har köpt deras kokbok.. är man normal då? Jag har nästan 100 kokböcker och har nog aldrig följt ett recept till punkt och pricka. Någonsin. Är man normal då?

Läste någonstans att det skulle vara fullmåne i natt.Hoppas inte.. Ja kan inte sova när det är fullmåne, varför kan jag inte det? Jag kommer vara ett ras på jobbet imorgon (till skillnad från annars)

Har jag skrivit tillräckligt många ointressanta rader för den här gången kanske? Jag är blank i skallen.. hörs sen eller imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar