fredag 3 februari 2012

Iam still Jenny from the blogg

Jag sitter med dottern i knät och försöker skriva något vettigt. Det går inte . Jag har inte skrivit på en miljard år ungefär.. jag minns inte hur man gör.

Imorse tänkte jag att idag ska jag klä på mig mina termobyxor ( jag äger faktiskt ett par)och ta mig i väg till pulkabacken och kasta min lekamen ut för stupet. Sen tänkte jag ALDRIG i livet. Det är kallt som fan.
Förra helgen var vi ute och grillade korv (vegetarisk korv naturligtvis)och pulka. Det kan jag leva på ett par veckor. Tänk att jag på något vis alltid får in mat i allt jag gör. Ska vi ut och frysa i backen? Jatack fast bara om jag får grilla mat.

Ska nog fasiken börja skriva blogg igen, minns ju nu att jag tyckte det var kul.
Ska snart börja laga lunch sen jävlar ska vi hitta på något, dock inte åka pulka. Kanske baka trolldeg.. sånt är väl kul. Jag tror jag gillade sånt när jag var liten. Att äta i alla fall. Titta nu var jag där igen.. mat mat mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar