söndag 5 februari 2012

delad vårdnad med dagis???

Ja hade hel anteckningsbok(nästan) med saker som skulle göras idag.Allt är inställt.
Julia har hostat sig genom hela natten. Jag hade en varm liten kropp bredvid mig när jag vaknade. Herregud hon har verkligen varit sjuk varannan vecka sen hon började på dagis. Förlåt förskolan så klart.
Har ringt doktorn (igen)

Jag är så trött så jag knappt orkar trycka ner tangenterna.. hur ska jag orka städa? Jag måste absolut skrubba skohyllan. Jag vet inte hur jag tänkte när jag köpte vit skohylla till våran vita hall.. snön må vara vit när fanskapet ligger ute på marken men det är svart,brun och grå när den kommer in. Jag får ångestattack. Jag brygger en panna sjukt starkt kaffe och sätter igång.
Julia sover ju ändå..

1 kommentar:

  1. 3 inlägg på en dag???
    dags för promenad/fika/partykväll snart? :)

    SvaraRadera