tisdag 28 juni 2011

Medelande till Jessica :)

Jag vet förlåt. Jag saknar att blogga men fan vet vad jag ska skriva om. Det som händer i mitt liv? Inte mycket... bloggen kommer att handla om tråkiga saker, tråkiga saker för andra alltså. Revolutionerande (eller hur det stavas) saker för mig. Julia går Julia äter Julia sover skapligt Julia gör ditt och Julia gör datt.

Jag har köpt en ny telefon.. varför funkar inte min gamla längre? För att Julia har misshandlat den. Hon misshandlar alltid mina saker. Hon äter helt fräckt maten från min tallrik innan jag är klar. Det är världens största synd i mina ögon (nästan) Varför gör hon inte så med sin pappa. Honom leker hon och skrattar med. Jag ska trösta och ta hand om gråten. Springa som en hysterisk person med trasor och torka allt som blir kladdigt. Jag klarar inte att låta det vara..
Jag har blivit min mamma.
Just ja min nya telefon kan dra åt helvete.. det var ju detjag skulle säga. Med risk för att låta gammal och korkad så saknar jag telefoner med riktiga knappar. touchscreen skit är inte till för kladdiga klumpiga otekniska småbarns mammor. kanske såna där hippa inne mammor. Men jag är inte sån. Jag är fullständigt hopplös.

1 kommentar:

  1. Jag har oxå en touch, den är inget för mina fingrar heller o jag kan inte ens skylla på att jag e mamma med kladdiga fingrar.
    Förövrigt så ska man väl blogga om det man känner för, känner du för att blogga om att Julia går, så gör det.. ascoolt ju, då får du ju jaga henne liiiite till ;)
    pssst ska jag ta med henne på stavgång i kväll?

    SvaraRadera