tisdag 11 januari 2011

kort it is

Det verkar som att jag ska klippa mig kort. Jag måste erkänna att korten jag la upp är missledande. Dom är från innan graviditeten. Innan kroppen var totalkvaddad. Nu har jag mer av allt. Utom just håret.Det har blivit tunnare och mer som svinto. Jag är så het.
Men en kort frilla får det bli. Ska kolla upp en bra frisör först.

Julia äter dåligt nu. Hon vill inte äta det jag ger henne,men har inga som helst problem med att tugga i sig en gammal toffel eller ett kvitto som hon hittat under soffan. Jag känner mig hedrad som kock. verkligen.
Fast jag är ingen kock förresten, igår skulle jag laga en köttgryta som aldrig någonsin varit avancerad.Har aldrig haft problem med den. Jag brände hela skiten. Hur kan man bränna en köttgryta?
Det blev varma mackor till middag.

2 kommentarer:

  1. Varma mackor är gott! Om du bjöd över mig på varma mackor skulle jag lätt komma springandes (o du vet att jag inte springer så ofta)
    eller nu ljög jag, gäller det mat kan jag nog springa rätt bra!

    SvaraRadera
  2. Vi vill gärna se för- och efterbilder. :)
    Och vad duktig du är som gör egen mat till Julia, här blir det bara burkmat.

    SvaraRadera