måndag 17 januari 2011

Jag vet att jag framstår som en komplett bitterfitta. Jag är en sån så det kanske inte är så konstigt. Jag vill ha saker på mitt sätt och jag har svårt att kompromissa. Varför? Jo för att jag har svårt att se vart gränsen till dörrmatta går.
Jag vill inte gå till öppna förskolan för det är inte min grej.(opedagogisk eller inte who cares) Jag går hellre till stan och fikar.(dömer inte ut de som går till öppna förskolan)
Jag är känd bland mina vänner för att jag är väldigt rak och inte håller på lindar in saker i bomull. Och jag har kvar alla mina bästa vänner av just den anledningen.
Så om du har problem med sitt att vara och framstå så går det bra att klicka på det röda krysset i hörnet.

Nu ska jag diska... eller dricka kaffe. En kopp svart verkar mer lockande än disken. Sen får vi se..

2 kommentarer:

  1. Öppna förskolan är inte heller min grej och då jobbar jag ändå själv på en förskola! ;)

    SvaraRadera
  2. Tack Jessica!!! känns skönt att du känner likadant! kram Jenny! bloggar mer i morgon, fick sova lika lite som vanligt...

    SvaraRadera