söndag 9 januari 2011

Jag lyssnar på Jessica

I förra inlägget hade jag en liten undersökning om vilken frisyr jag ska ha. Min trogna läsare Jessica tyckte kort var fint (den enda som svarade på min fråga) (tack). Jag är ganska inne på det också.Menförst måste jag spara ut lite längre så jag kan klippa det kort. Det låter väl logiskt?



Jag fick lite mer feedback också. Jag känner att jag måste uppmärksamma denna läsare. Du svarade ju inte på frågan, vilken frisyr är jag minst ful i då? Du må tro att jag blir ledsen rent av självmordsbenägen av din anonyma genomtänkta kommentar. Du må tro att jag blir helt knäckt och förmodligen kommer att grina i flera timmar över att en anonym människa tycker att jag inte är estetiskt tilltalande. Närå jag bara skojade. Jag tänkte att du skulle få lite uppmärksamhet, bara så folk ser dig, du verkar vara lite nere. Det är ju jobbigt att inte bli sedd. Kom ihåg att använda reflex så du syns i mörkret också. puss.



På fredag så fyller min pappa 60 år och på lördag fyller Julia 9 månader.

1 kommentar:

  1. Låter klokt, lyssna på mig och skit i anonym! :)

    SvaraRadera