tisdag 25 januari 2011

Ja herregud jag vet. Jag bloggar för lite, men fan det händer ju inget och jag är inte jättesur över något. Jag mår rätt skapligt och det går ut över mitt bloggande.

Vet ni vad somär jävligt gott? Blodapelsin, varför har inte ni sagt något? Jag har gått och inte haft något gott att äta så har ni hela tiden vetat att det skitgott. Ni borde skämmas.


Hittade en julklapp som vi glömt ge våran dotter, en bok med barnvisor och en cdskiva i. Fan jag låter som en traktor när jag sjunger.. ungen kommer få problem i framtiden om jag ska sjunga för henne. Nån annan får sjunga, ja så får det bli.

Jag har tittat in i nya lägenheten, det blir så fint!!!!! Och tack du som skrev att jag är snygg.. ni ser, det är inte mitt fel att jag har det ganska bra. Det är erat eget. Men jag hittar nog snart något att sura över until then Puss och kram så hörs vi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar