onsdag 19 januari 2011

idag ska jag dricka kaffe mig snygg. Jag kan ju inte längre supa mig snygg så då får jag dricka kaffe mig snygg.
Jag funderar stenhårt på att börja med nån slags diet, typ gi eller lchf. Fast det är ju dyrt med lchf och gi har jag inte riktigt kläm på. Jag trodde det var samma sak. Men jag älskar ju pasta.. kan man inte äta det alls?
Inte ens en gång?

Snart får vi flytta!!!!!!!!! Fan vad jag längtar, fast jag har ju så klat hittat något att ha ångest för i allt positivt. Vi har fula saker.. lägenheten blir ju helt nyrenoverad och våra saker är inte värdiga detta. Jo kanske soffan. Men det kommer vi inte långt på.
Ja herregud jag är fan inte klok, ring psykjouren.

2 kommentarer:

  1. Eftersom du redan är snygg räcker det med kaffe - en halv kopp med mjölk ;)

    SvaraRadera
  2. GI = du får äta långsamma kolhydrater, tex fullkornspasta.

    SvaraRadera