onsdag 15 december 2010

era sketna skitar

Sj suger. Dennis hann träffa sin dotter i ca 30 minuter idag. Hejja sj ni visar igen vad ni går för. Jag hoppas hela ledningen får ruttna paket i jul. Fast det får dom ju inte för folk har ju betalat överpris för att få dålig service och för att inte hinna träffa sin familj eller komma i tid till sitt jobb.
Jag ska väl tillägga att jag inte menar lokförare och tågvärdar/värdinnor utan dom som sitter högre upp och väljer att inte se att det finns stoooooooooora problem att lösa.
Dom som jobbar på tågen ska ha en eloge.. tänka att veta varje dag innan man går till jobbet att idag ska mina chefer göra så att alla människor ska vara skitarga på mig, och jag ska inte få betalt för det arbete jag gör mentalt. Folk skäller ju på fel personer.

Men sj bryr sig inte för de vet att resenärena är beroende av deras ruttna sevice. sj är som en narkoman som bara lovar och lovar att styra upp sitt liv och ändå jämt gör alla besvikna för att sen skylla ifrån sig.
Åt helvete med sj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar