tisdag 21 december 2010

En stulen lista(när man inte har något att skriva om)

Höger eller vänster hänt?
Höger

Humör just nu?
Stabilt

Är det något du absolut inte äter?
Kyckling och korv och leverpastej.

Kläder just nu?
Svarta mysbyxor blå myströja.

Musik just nu?
Sator.

Vad sa du senast?
Minns inte... förmodligen något smart och viktigt.

Hur många kuddar sover du med?
En

Om du var fast på en öde ö vilka tre saker skulle du ta med dig?
En pilot och ett fungerande lyxflygplan och en svart tantbaddräkt

Spelar du något instrument?
Kan spela alla fåglar kommit ren på gitarr. (3 års övande)

Morgon eller nattmänniska?
Natt oftast.

Sparare eller slösare?
Slösare. Bigtime.

Vem är viktigast för dig?
Min dotter

Bästa film?
Set it of

Kommer du ihåg din första kärlek?
Ja

Har du några homosexuella vänner?
Ja

Tror du det är möjligt att vara trogen föralltid?
Ja

Snarkar du?
Nej

Rädd för insekter?
Nej men livrädd för ALLA fåglar

Bästa bok?
Många.. men kanske :Inte som andra döttrar

Pizza eller hamburgare?
Pizza

Stökigt eller välstädat?
Vill ha välstädat men har stökigt.

Gungar du på stolen?
Ehh?nej.

Hur många syskon har du?
hm.. En stor lillebror som jag växt upp med och en tvillingsyster som jag inte växt upp med och en storasyster som jag inte växt upp med. Det är dom viktigaste i alla fall.. finns fler på Srilanka. Hm.. svår fråga fan!

Rädd för blod?
Ja jag tror det

Brukar du sola?
Jag är ju blatte fan. Behövs inte.

Vad gör du om du får hicka?
Hickar

Röker du?
Ja

Snusar du?
Nej

Kaffe/te?
Ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar