tisdag 21 december 2010

Det slog mig just att Dennis och jag är utstötta. Varje år brukar jag få runt 20 julkort, men i år har vi inte fått ett enda... inte för att vi är direkta värdsmästare på att skicka några själva men någon barmhärtig själ brukar i all julstress tycka att vi ska få en julhälsning via snailmail.
Samtidigt som jag skriver så har jag fått post, jag ser där till min stora förtjusning att min kusin Nina och hennes dotter har skickat ett kort. Med kuvert och allt.
Vi är inte längre utstötta och missanpassade i samhället. Min kusin släppte in oss igen. Tack.
Ingen chokladask har vi fått heller.. eller någon som erbjudit sig komma hit och storstäda våran sanitära angeLägenhet , ingen julkänsla people. I tell you... Jo lite förresten för Nina skickar kort till oss i alla fall. Puss på dig kusin vitamin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar