torsdag 11 november 2010

Just nu bor Dennis jag och Julia i ett fult hus i ett ganska skapligt område. Bättre det än ett fint hus i fult område. Men vi funderar på att dra oss ut lite längre utanför stan. Först var Strängnäs ett alternativ men det är nog inte nr ett längre. Det är en för liten stad.
Egntligen håller inte Tuna måttet heller.. men vart tar man vägen då?

Från det ena till det andra. Desperata husfruar.. hon som är gift med snuskburken paul young, kan det vara en dotter till felicia tillman? jag spekulerar.
Jag har haft sönder min finaste ljusstake för att jag är så klantig. Jag hade den i 2 veckor ungefär. Världsrekord.

2 kommentarer:

  1. Strängnäs är litet och tråkigt och Eskilstuna är farligt, flytta till Göteborg kram

    SvaraRadera
  2. Säger bara: Örebro =) Det vore kul med er här!!
    Kram "bonus svärmor" (lyckliga du som har två ;))

    SvaraRadera