fredag 26 november 2010

Julia sover aldrig, det betyder att vi sover inte heller. Slutar det aldrig att vara så här på nätterna? Varför är ungen inte trött? Sov nu Julle snälla.. Mamma är trött.

Jag ringde min pappa och skulle kolla om han ville ha en önskelista till jul för Julia för jag vet att han är precis värdelös på att komma på presenter. Och han hatar affärer. Han kan inte barnstorlekar på kläder. Att jag och brorsan fick paket överhuvudtaget förr var nästan enbart mammas förtjänst.

Samtal:
Jenny : Aa tja va gör du?
pappa: Jobbar
Jenny: a ellerhur jävla kommunalare
Pappa: nähä
Jenny: vill du ha en önskelista till julen?
Pappa: NEJ DET VILL JAG VERKLIGEN INTE
Jenny: ööh men du är ju störd, det är ju till Julia jag menar
Pappa: man kan aldrig veta.
Jenny: Fan vad trög du är. Jag tror inte på tomten
Pappa.Joho det gör du ju
Jenny:Trodde du verkligen att jag ringde och ville ge dig en lista på vad du ska köpa till mig?

(jag är 30 nu) (jag vet att OM jag får något så är det pengar eller tre paket likadana som brorsan men i olika färger)(fast pappa blandar ihop dem ändå)

Pappa: skriv en lista för den lilla (Julia) det vill jag ha.
Jenny:Ja du ska få en för mig med. Jag vet att du vill
Pappa: Nej Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar