söndag 7 november 2010

forts från igår.

Julia håller på att få tänder. Det vill säga att nu är det riktigt jobbiga nätter för Fam Andersèn/Eriksson. Men nu sover hon som en sten och jag tänker att shit va skönt då får jag sova.. nej för då låser det sig fullständigt i skallen och jag blir piggare än någonsin och sova är det sista som jag kan göra???? Hur trött är jag annars då? Jo tillräckligt för att idag under kalaset ha en mörk kofta på mig och inte upptäcka förens nästan alla gäster gått hem att jag har klätt på mig koftjäveln ut och in. Adhd ställer till med kalas och bakar tårtgegga och har kläderna åt fel håll. Tänk sen om jag får fylla 40 då ska jag bjuda på ketchup och klä mig i en fräsig tavelram. Jag blir nog dementförklarad inom en vecka.
Just ja jag glömde skriva i det förra inlägget att jag ju faktist bakat jordgubbsmuffins på halvfabrikat. Duktiga jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar