måndag 29 november 2010

Dr Dängrot??

Som en uppenbarelse kom det till mig idag. Jag är ju bak och fram. Eller ut och in kanske. För inte är det väl så att jag har platt rumpa och kurvig mage? Nej bak och fram så ärdet naturligtvis. Finns det någon doktor man kan gå till och få detta missförstånd ogjort? En som kan bryta mig åt rätt håll?

Dennis är kul, han har knappt stått vid en diskbänk i hela sitt liv, men han har hittat en sak som han älskar att göra. BAKA!!! How lucky can one girl be? Jag är skaplig på matlagning men urkass på bakning, han är kanske inte Gordon Ramsays favorit köksmästare men satan vad duktig han är på att baka. Igår bakade han bröd och idag bakar han tigerkaka och bullar. Helt utan anledning!!
Hur ska det gå med viktminskningen? Ingen fara med den för jagska leta doktor som kan sätta kurvorna där de hör hemma och platta till det som är ojämnt.. men mulligt är ju gulligt. Ja så får det bli istället. Man måste ju stötta sin man i allt han företar sig. Hur skulle det se ut om han bakade och jag inte åt? Det är ju oförskämt.

2 kommentarer:

  1. Haha... vilken bra blogg jag råkade ramla in på. Den kommer jag att fortsätta att följa. Du verkar ju vara en riktigt skön tjej! :)

    SvaraRadera
  2. Tack Jessica! Hälsningar Jenny

    SvaraRadera