tisdag 26 oktober 2010

Ljus

Det luktar vanilj. Vanilj luktar illa. När vi var i affären så såg jag en ensam kartong med fyra mindre blockljus. Kartongen låg i en stålkorg och grät. Alldeles ensam. Folk hade köpt alla hans kompisar men lämnat honom kvar. Jag sa att jag måste ha den för jag tyckte synd om den. Dennis sa nej skärp dig. Då ändrade jag mig och sa att jag ville ha dom för dom var fina.. 4 st vita mindre blockljus.. verkligen orginellt. banbrytande.Kan man knappt hitta någonstans.
Dennis kan ju inte förneka mig att köpa ljus mitt på hösten. Herregud jag dog nästan när Julia kom. Den slår han aldrig. Jag vinner jämt.
Ljusen luktar äcklig vanilj och jag måste bränna ner dem till grunden. Aldrig att jag skulle säga att det var dumt att köpa dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar