lördag 23 oktober 2010

jaha

Det är lördagkväll. Vad gör vi hemma hos oss då? Dennis har skruvat på benen till ett vitrinskåp som vi fått. Han har gjort det två gånger. ABSOLUT INTE för att det blev knasigt första gången, utan för att det skulle bli dubbelt så bra resultat. Enkel logik.

Vad har jag gjort då? Jag har bakat bröd. Efter recept!!! Hur duktig är inte jag då? Jag kan egentligen inte baka men jag gjorde ett undantag idag. Så har jag kokat en grym soppa som var alldeles lagom stark. Jo jag vet att det är lördag... men jag hade i piripiri så det skulle bränna till lite i halsen åtminstone.

Jag har idag insett att mitt liv som förväxt tonåring är officielt slut. Jag är numer en lördagskvällsbakande sopptant. Vet ni vad jag ska göra imorgon bitti då? Jo jag ska ta mitt feta arsel till friskis och träna... Det är fan ingen ordning på mig längre. Förr brukade söndagar innebära kaskadspya och bakfylla å de grövsta. Jag har inte blivit vuxen jag har blivit en sån där tant som jag aldrig skulle bli. Och vet ni? Jag gillar det.

Just nu kollar jag på något program med Lasse Berghagen. Dom sjunger Jennie Jennie.. den har jag aldrig hört...hahahahahaha världens sämsta skämt. Jag får jämt höra den av folk (gärna av gubbar som druckit för många öl)

tomas di leva är med... visst känns det löjligt att han håller på och tramsar sig? Nu när fler av hans ex kommit ut och berättat om kontrollbehov och misshandel. Fan jag köpte hela kittet förr. Jag trodde han var barn av cosmos som förespråkade kärlek. Han är barn av utedass mitt i vintern och förespråkar skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar