tisdag 12 oktober 2010




Jag längtar efter sommaren igen.. varför måste det komma höst och vinter jämt?? För varje år undrar jag om det blir en solig och varm sommar, men jag undrar aldrig om det blir en skitkall skäpvinter. Kall mörk och oduglig. Mysigt med jul eftersom det blirJulias första men ändå.. resten då??? Förbannade jävla skit!! Om jag har deppat ihop? Det kan ni fethajja.




På fredag fyller våran Hoppsan ett halvår????


Känns som hon är runt tre månader..

Min lilla vingmutter är så stor!! Ser ni att hon har byxorna uppe vid bröstet? Jag gör vad jag kan för att hon ska bli nörd.. inget hålla på och göra uppror mot mamma! Det går inte för sig. Mot andra får hon men inte mot mig. Så kommer det bli.
Jag var jordens största tönt ett bra tag., tills det att jag bara slog runt och vände.. hatade allt och alla, speciellt mina föräldar. Jag blev relativt hjärndöd, det höll i sig tills jag var 25. Detta ska inte gå i arv. Fast tänk om det gör det... då skyller jag på samhället!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar