onsdag 8 september 2010

Stackar lilla hjärtat

Lilla prinsessan har hela ansiktet och kroppen fulla med utslag och igår morse hade öronen svullnat upp till tre gånger så stora . Och ögonen svullnar igen..
Hon har fått någon allergi och vi håller på att sanera hela stället, slänger allt som kan stå och samla damm i onödan, tvättar allt som går att tvätta med neutral tvättmedel.

FUCK allt känns som att det är mitt fel.Som att jag gjort något galet mot henne. Att inte kunna göra min bebis frisk. När hon gråter för att det kliar eller för att medicinen hon får gör så att hon inte orkar skratta. Då går jag sönder.

Igår satt vi på barnkliniken i flera timmar, och dom klämde och kände och stack henne. Och hon var så duktig. Tjurade förstås ur fullständigt när dom tog tempen på henne. Men vem skulle nte göra det???
Emellan åt så ser hon faktiskt nästan frisk ut, men sen kommer utslagen och hon blir helt förstörd.
Det blir jag och Dennis också. Älskade unge... Åh vad jag hatar när du inte mår bra.

1 kommentar:

  1. Hej syster! Stackar liten, så jobbigt för henne! Vet ni vad det är? Hoppas det går över snart, ge henne en STOR kram från moster fast än hon inte vet vem jag är men det värmer kanske lite med en kram ;D !! Kram

    SvaraRadera