torsdag 23 september 2010

49 kr är min melodi

Jag fyller ju 30 snart. Jag är medlem i Guldfynd klubben. Fråga mig inte varför för jag är väldigt ointresserad av dyra smycken. Jag gillar krimstrams från Glitter och HM.. för jag tappar smycken och har inte direkt den ekonmin så jag kan köpa ringar och tappa bort för flera tusen kr. ellegant i plast. sån är jag.Eller trashig i plast.. välj själv.
Men Guldfynd har skickat mig UNIKA EXTRAERBJUDANDEN ENDAST FÖR DIG SOM FYLLER ÅR . Tänka sig...
Detta erbjuder dom mig: Ring i fin (skitful) ask endast 12998 kr st. (i fall jag vill köpa fler så är det ett styckpris)
Guldkedja 45 cm 6898
Guldkedja 50 cm 7598
Guldkedja 55 cm 8498
Guldkedja 21 cm 3598

Tack snälla... väldigt fördelaktigt. Tänk vad billigt.
Guldfynd är dumma i huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar