tisdag 10 augusti 2010

Nr 1. Jag skriver om min brors biolgiska "mamma" och det trodde jag gick fram i det första inlägget men jag ska vara lite tydligare då det verkar som att en del inte har den hjärnkapacitet som tydligen krävs för att förstå mig....

Nr2. Min bror vill att jag kallar den människan för henne eftersom han har en mamma som visserligen är död men som aldrig övergav honom.

Nr3. förlåt Emil för att jag kallade henne förälder.

Nr4. Aldrig skrev jag att ALLA som adopterar bort är idioter, bara hon.

Nr5.Barnets bästa menar jag som i att: ge fan i att kontakta barnet någonsin igen då du avsäger dig den rättigheten då du väljer att inte ha barnet hos dig!! Vare sig barnet numer är vuxet eller inte. Det är inte upp till "föräldern" att kontakta barnet. Det borde vara förbjudet.

Nr6. Nu gjorde jag det igen. Förlåt igen Emil.

Nr7. Jag skriver som jag vill, bitter och jävlig. Det är valfritt att läsa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar