fredag 20 augusti 2010

En SÅN där natt... igen..

Jaha vi har haft en till natt från helvetet... folk säger till mig att det blir bättre... dom ljuger!!! Det blir inte bättre det blir värre. Hon sover bara mindre och mindre. Och det betyder att vi också gör det.. Vad fan gör man? Säg inte att jag ska lämna bort henne en natt för det gör jag inte. Hon är för liten och jag är inte på långa vägar redo att låta henne sova någon annanstans än mellan mig och Dennis. Säg vad jag ska göra för att ungen ska sova på natten!!! Hon är nästan som hon var när hon var nykläckt.. på natten i alla fall.

Vad gör jag då? dricker kaffe och tvättar. Mest hela tiden.

För övrigt så verkar det ju som att Magnus Hedman är dum i huvudet. och en hel del politiker också, och han Dulee eller vad han heter (Aik killen) och han polischefen verkar ju vara psykopat.
Köpa sex? När dom flesta gör det gratis.. varför gå iväg och betala för det?
Varför sälja sex? För att det finns alltid något lowlife som betalar för det..

Jag såg att Anna Anka och han Morgan från Ullared ska tävla mot varandra för något tv-pris... hoppas tönten förlorar. och då menar jag att jag vill att Morgan vinner. Han är kul för det har jag sett på tv(då måste det vara sant). Hon är äcklig. (det syns)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar