tisdag 24 augusti 2010

babysim

Idag har vi varit och babysimmat... eller Dennis och Julia har gjort det i alla fall!! Jag var nästan för kort.. vattnet var över hakan på mig och jag fick stå på en platta i hönet och babysimma.Bredvid bebis och Dennis. Poolen är ca 140 cm.
Men Julia gillade det fast inte lika mycket som Dennis... han var nästann sist upp ur bassängen.
Alla barn ska tydligen sova som stenar efter ett simpass, inte våran bebis. Hon sov stenhårt i ca 30 minuter. Sen vaknade hon. Totalvägrade att sova mer... Jag sov i en timme nästan.Jobbigt att hoppa runt i mitt hörn och försöka att inte drunkna. Hur fan gör jag nästa gång? När inte Dennis är ledig.. Jag hade för övrigt tantbaddräkten på mig, det var precis lika jobbigt som jag trott och för att verkligen maxa min outfit of the day så hade jag också Dennis liverpool shorts. Jag ser ut som en mupp när jag plaskar i mitt hörn. på alla sätt.

Vi har också hunnit med att skriva på papper om att Dennis är Julias pappa. och vi kommer att få böter för att vi inte skickat in papper på att Julia har ett namn . Det skulle vi gjort om vi hade fått veta att man skulle göra så, och om vi hade fått papper som man skickar in. Hon skulle ha varit max tre månader när vi skrev dom men hon är ca 4 och en halv. Precis som att vi skulle ha kallat henne för ingenting under tiden????? Dom har inte talat om för oss hur saker går till och våra papper har kommit tillbaka till dom, men vi kommer att få böter. Kul med myndigheter. verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar