fredag 30 juli 2010

Onda jävla idioter

Jag är arg...ovanligt tänker ni.. håll käften tänker jag.
Min bror som ju jobbar på sj, han fick ett sms som det stod att någon lämnat en liten katt på tåget för att... Ja varför gör man så? För att man inte har stake nog att avliva den eller ge bort den till en annan människa som inte är gjord av sten. Att man hoppas att katten ska bli påkörd av tåget eller att den ska gå upp i rök och bara sluta finnas, det tyder ju på att man ska göra en stor undersökning av hjärnan alternativt lägga sig i badkaret med en brödrost.
Jag hatar människor som plågar djur, jag hatar människor som köper sommarkatter, jag hoppas att dom blir behandlade på samma sätt som dom ju uppenbarligen gillar.. förnedrade, hungriga och lämnade att dö.
Kan man inte ta hand om djuret så skaffa inget.. det verkar ju vara för mycket begärt av dessa människor att tänka på någon annan än sig själva imer än två sekunder, så därför skulle jag inte ens ge dom ansvaret över en strumpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar