fredag 12 mars 2010

Adhd hos gynekologen

Vissa saker gör att jag hamnar helt i obalans. Vi var på ultraljud igen då min moderkaka legat fel under hela graviditeten. Jag fick order om att ligga ner och hålla mig djävulskt passiv.. hon sa kanske inte exakt så men jag fick inte ens gå till affären för då blir det blödningar och Hoppsan vill komma ut och hon kan inte komma ut för moderkakan ligger i vägen. Och så blir det farligt.. jag är verkligen urusel på att vara gravid. Jag kommer att bli inlagd på sjukhus så småningom.. man kan ju undra på vilken avdelning.. mentalvård?

Jag är ju livrädd för förlossning, och har tänkt att kejsarsnitt is the shit. Jag har ändrat mig. Lika rädd för båda alternativen.. ska dom skära mig i magen? Och då kommer Hoppsan.. jag är rädd för Hoppsan också.. Jag är rädd för allt nu..

Gynekologen är ju inte min favoritdoktor.. Dennis håller mig i handen och jag ligger och får kväljningar och gråter nästan. Mycket sexigt.
Sen skulle jag sätta på mig byxorna, när jag hör att Dennis försöker få kontakt med mig.. Jaha.. Jag står och sätter på mig byxorna bakofram..
Gynekologen säger att vi inte får ha sex... nääääe va synd!! Jag som är så extremt sexig nu.. fet och ostabil..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar