onsdag 17 februari 2010

Gnällkärring (jag)

Jag ska börja med att säga att jag älskar det faktum att vi ska få en bebis och att det är förmodligen det största som kommer att hända. Men FUCK vad jag hatar att vara gravid.. jag är tjock och ful och har STORA mörka ringar under ögonen för att jag kan sova max 2 timmar åt gången.. oftast 1 timme och 20 min.. sen måste jag upp och kissa eller så sparkar bebisen sönder mina inälvor. Härom dagen när jag var på väg till affären så kom det en skitsnygg tjej som såg ut som någon som var direkt hämtad från nån jävla miss universum tävling.. Perfekt hy, perfekt hår, lagom sminkad och snygga kläder.. Jag kom där i mina fula fotriktiga stövlar och en ful mössa över mitt flottiga hår, gråblek med mörka ringar under ögonen och andas som en blåsbälg för att jag är så tjock och det är tungt att gå i snön.. Jag ville tackla omkull henne i en gul snödriva!!! Sen träffade jag en bekant i affären varpå denne utbrister hej tjockis!! åh vad jag önskade att jag kunde ha en stör ej skylt i pannan ibland..

För övrigt så har vi en ny skylt till ytterdörren det står : Inga försäljare och inget religöst trams ( vi mår bra ändå)


Varför kommer dom hit och tar för givet att vi bara har skit saker och att våra liv inte är värda att leva för att vi inte har skrivit upp oss på abonnemang i 36 månader för att vi ska kunna ringa skitbilligt VA??? Jag har comviq och jag skickar gratis sms till dom flesta och jag betalar när jag vill.. samma med dessa satans telefonförsäljare och dylikt på stan och precis i ingången till olika affärer.. JAG VILL INTE HA ERAT SKIT!!!! Om jag vill ha så söker jag upp er och då kan ni lura mig hur mycket ni vill.. men låt mig vara tills dess!

En tjej har varit kollat på lägenheten och hon ville inte ha den.. massor har ringt och ingen vill ha den mohahahahahaha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar