fredag 5 februari 2010

Freshen up people!!

Jag har upptäckt att folk inte kan uppföra sig längre.. Jag har därför kommit på några budord.

1. Om du tex ska träffa någon och fika sitt inte och prata på i telefonen, eller skicka sms med någon annan. ( varför bestämma träff överhuvudtaget)

2. Avbryt inte folk.

3.Prata inte bara om dig själv jämt.

4. Låt inte alla lyssna på ditt samtal på mobilen på tex tåget eller offentliga platser. ( du skulle bli förvånad om hur lite folk bryr sig om det du har att säga till din vän)

5. Om du har några som helst likheter med Carola Häggkvist förutom rösten, uppsök läkare. (hon skulle sitta fastspänd på låst avdelning om hon inte kunde sjunga)

6. Börja inte meningar med att säga du får inte säga något till någon, om det är så varför skulle du vara den som får säga något.

7. Ta inte för givet att andra människor ska reda upp saker och ting som du strulat till, eller att andra människor jämt och ständigt ska ställa upp. (Du får vad du ger, och du får ta vad du ger)

8. Visa dina vänner och familj att du bryr dig om dom.

9. Prata inte ett språk som inte alla förstår. (utlänningars sätt att vara rasister) (jävligt ohyfsat och en slags vuxenmobbning)

10. Ta inte på gravida kvinnors mage utan att fråga. ( jag hatar det) låt bli mig, du inkräktar!


Det finns säkert mer som är störande.. men det tar jag en annan dag!! Vi har flyttat nu, ingen pissvakt i närheten!!!!! Jag talar om för alla som ringer på gamla lägenheten om pissvakten och det andra möglet i lägenheten. Ingen har velat titta på den än HAHA! En som ringde kände redan till pissvakten och sa vad han tyckte om honom... Då har man jävligt dåligt rykte!!

Nya lägenheten är inte till för folk som är lite korta i rocken.. Jag når inte upp till dom högsta hyllorna i köket och i garderoberna eller i badrummet. och ska jag titta genom titthålet på ytterdörren när det ringer på, så får jag stå på en pall. Lysknapparna sitter i höjd med min haka.. Som en jätteliten person!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar