tisdag 9 februari 2010

Alla hjärtans jävla skräpdag

Vi ska få ett nytt handfat, så nu är fastighetsskötaren här igen. Han har varit här och fogat och kaklat och klämt och kännt jätte många dagar så nu skulle det vara bra om han kunde bli klar..
Jag vet inte vart jag ska vara och om jag ska prata eller om jag ska visa intresse och stå och vakta honom och fråga vad han gör... Det skulle han nog tycka var kul.. som ett barn och fråga varför hela tiden!!

Jag har ju sagt att jag berättar för alla som ringer på gamla lägenheten om pissvakten och möglet, ingen har ju kommit och kollat än. Men nu har ett stackars flickebarn bestämt att hon ska titta????? Jag tänker så här.. om hon vill bo i en möglig lägenhet med galningar i trappen bredvid då får hon väl göra det.. men jag varnade alla fall!!

För övrigt så fyller Dennis 33 på lördag och på söndag är det alla hjärtans dag (svetthartsdej) ska han få presenter två dagar i rad?? och jag ska bara sitta och grina bredvid och vara tjock? orättvist!! Fast å andra sidan så är inte alla hjärtans dag något jag brukar uppmärksamma.. jag kan köpa rosor och dyra plasthjärtan från japan och säga snälla saker alla dagar!! Det är en rutten högtid som egentligen inriktar sig på att folk ska känna sig ensamma även om dom inte är det.Därför ska det kallas för vad det är SVETTHARTSDEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar