lördag 23 januari 2010

Ta hit sommaren!!

Jag är trött på vintern nu!!! det var jag redan samma dag som första snön föll, men Januari 2010 har varit den längsta månaden någonsin!!! Snön har aldrig varit så djup och det var jävligt kallt ett tag ( inte varmt nu heller) Jag hatar allt som har med snö och kyla att göra... undra om det för att jag är ganska född på en ö med tokvärme? Folk säger ju att jag bott i Sverige i stort sett hela mitt liv och därför borde sluta gnälla och vänja mig... NEJ det tänker jag inte!!! Vadå om man ställer en ko i en hästhage i hela kossans liv,blir det då en häst? Jag är en gnäll ko i en stor kall snödriva.

För övrigt funderar jag på varför man betalar samma hyra alla månader... Vissa månader har ju 31 dagar och en del 30 så fins det ju en med 28... om jag hyr något annat i 28 dagar måste jag ju inte betala lika mycket som om jag hyrt det i 31 dagar.

1 kommentar:

  1. jadu det var en fundering det om hyran. ha ha. ja varför inte.

    SvaraRadera