onsdag 13 januari 2010

Man blir myndig när man blir 30 år

Jag vet att jag bloggar för sällan men jag har idètorka.. ge mig ämnen att blogga om!! förslag nån??

När Dennis och jag träffades så var det sommar och vi var på en grön äng med blommor som luktade ljuvligt.. jag hade klänning och blomsterkrans i håret och han hade fina kläder och var solbränd.. vi drack alkoholfri drink och hag spillde inget. Sen höll vi på oss och har endast hamnat i säng en gång (endast i syfte att bli med barn)då blev Hoppsan till.

Så tänker jag säga till Hoppsan att det gick till... i verkligeheten så träffades vi på internet och chattade i ungefär 5 sekunder innan vi träffades för att fika... Vi drack inte en enda ynklig kopp java den dagen... vi höll inte på oss överhuvudtaget.. resten är historia!
Vad ska man säga då om Hoppsan vill åka och träffa en kille hon mött på nätet? (när hon är 30 år för då blir man myndig det ska jag säga till henne)

För övrigt så älskar jag Johan Falk filmerna men jag gilllar inte att det kriminella killar som Frank Wagner får "bra kille" rykte.. Vissa tjejer tror att sådana killar finns. Är han kriminell så är han oärlig och egotrippad. Frank Wagner är en påhittad person, och ingen tjej i världen kan få kriminella killar att sluta uppföra sig som förväxta småbarn. Inte ens om dom blir pappor själva. Kan dom inte välja rätt sida innan relationen så är det bara att lägga benen på ryggen och springa kära systrar!! Skaffa inte relation och inte barn med sådana killar, dom blåser er garanterat! Men om dom bytt ´bana och umgänge INNAN RELATIONEN så kanske det funkar.. vad vet jag?

Kom ihåg att ge mig bloggämnen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar