söndag 10 januari 2010

Lyxmiddag med fru

Det går nöd på mig mest hela tiden skulle jag vilja påstå. Igår var jag bjuden på middag hos min fru.. Vi är typ som gifta för vi känner varandra utan och innan. Bara att vi inte har ett gemensamt sexliv ( då är man väl i princip gift)

Hursomhelst hade hon lagat mat oxfilè, hasselbackspotatis, trattkantareller, bearnaisesås och grönsaker och till efterrätt glass med kola.. Hur har jag det? Tycker inte alla synd om mig? DET VAR SÅ JÄVLA GOTT!!

Dennis var på bjudning i Strängnäs, han sover nu så jag FÅR kalla det för bjudning... Han försöker inbilla mig att det var nån slags hårdrockskväll med pizza och öl och hårdrock..
Jag tror dom lyssnade på westlife, åt sushi och prinsesstårta och drack Cosmopolitan.
Jag talade om för honom att han skickade på tok lite fylle -sms så då fick jag några.. Fast på beställning!

För övrigt är jag så trött på den här satans vintern.. alldeles för kallt och alldeles för mycket snö.. TA BORT!!! Ge mig sommar, sol och gröna gräsmattor!
Jag är väldigt vacker och fin just nu.. Tjock och flottig i min hockeyfrilla och finnar i pannan och svarta ringar under ögonen, så rapar jag hela tiden.. det finns inget som heter pregnantglow.. jag har den alla fall inte! Jag bli svettig som fan på ungefär 3 sekunder också. Varför skickar ingen mig till fröken sverige?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar