tisdag 26 januari 2010

Packar och tätar

Jag kan organisera mig hur lätt som helst!! Jag vet hur man packar saker så att så mycket som möjligt får plats och inte kommer att väga två ton, jag kan göra det snabbt och effektivt och blir inte distraherad av allt som händer på gatan eller saker som jag hittar. Jo det är säkert.. nej nu ljög jag!!

Dennis är på jobbet och jag river ut allting på golvet samtidigt, lägger det där borta så länge och har ingen aning om vart det ligger eller varför jag lagt det där fem minuter senare.
Igår hade jag dragit ut hela sovrummet med garderober och allt på golvet och organiserat det så att allt låg överst. Så hittade jag gamla kort och en gammal dagbok, som jag måste läsa direkt! (vad är det för dåre som skrivit i min dagbok)
Mitt i alltihop blir gravid adhd hungrig och ställer sig och lagar mat.

När Dennis kom hem så stod ja och lagade mat och han fick styra upp allt och det var klart på typ två timmar..

Just nu sitter jag och äter en citron och bloggar. Väntar på att köket ska packa ihop sig själv och lägga sig i lådor med tidningspapper runt! Det går sådär får man säga.. När kommer Dennis???

För övrigt så måste jag köpa tätning eller något till lökarna.. läcker som tusan.. det är osexigt som fan.

Tack för alla kommentarer och alla mail jag fått av er som läser mitt trams och gnäll!! Ni är guldvärda för mig!

1 kommentar:

  1. En fördel med graviditet och efteråt,,
    Man har alltid mjölk hemma till kaffet ;)

    Linda

    SvaraRadera