onsdag 6 januari 2010

HJÄLP

Jag äter, sover,äter, sover ,gnäller och äter igen... Life is goooood. (oftast)


Jag har tänkt på en grej, jag vet fan inte hur man håller i en bebis ens???? Jag kan inget om spädbarn, alla mammor säger att bebispyor inte luktar något???? JO DET GÖR DET.
Tänk om jag kräks på bebisen om hon spyr eller när hon ska bytas blöja på.. tänk om jag spyr på bebisen då? Då kommer socialen och säger att jag är olämplig och tvångstereliserar mig och säger åt mig att dra åt helvete..

Alla säger att min och Dennis bebis kommer bli så söt bara för jag är svartskalle och han är svennebanan blek. Tänk om bebisen blir jätteful då? Tänk om dom på förlossningen tycker att moderkakan är finare än bebisen? Jag och Dennis kommer väl att tycka hon är fin även om hon ser ut som träsktroll.. då blir resultatet att hon kommer tro att hon t e x kan sjunga och ska ställa upp i idol och sen får hon skämmas för att hon inte kan, bara för att vi uppmuntrat på fel sätt..

Föresten så känner jag sparkar i magen nu, hon svarar när man trycker på magen eller spelar en låt från en speldosa!! Det är häftigt men jag kan bli helt skruvad av att fundera på att det är en liten person där inne.. som en alien!!! och sättet hon ska ut på borde ju totalförbjudas!!

Jag är rädd

1 kommentar:

  1. Hahaha, jag skrattar ihjäl mig åt dina inlägg! Hoppas du och bebben mår toppen! //Sofia

    SvaraRadera