lördag 2 januari 2010

Alla nollor är bastards

Det finns så mycket trams... min senaste åsikt handlar om A.C.A.B...
All cops are bastards?????
Visserligen är det fritt land och alla har rätt till sina åsikter, och anser man att pedofiler, våldtäktsmän,rånare,mördare och ekobrottslingar har rätt att göra vad dom vill mot folk så är det ju fullt naturligt att man hellre vill ha dessa människor ute i samhället istället för att polisen gör vad dom kan för att sätta dom bakom lås och bom... Jag ser hellre att polisen hjälper mig att kunna skydda barnen, mig själv , alla jag känner, och alla som betyder något för världen. Det finns ju alltid rötägg i ALLA yrken ,självklart också i poliskåren, men att att göra en förening som går ut på att samla kriminellt skräp i en hög... det verkar ju bara pinsamt!!!

Om en frisör klipper dåligt ska man då hata alla frisörer och aldrig klippa sig igen? Om en kock lagar äcklig mat ska man då hata alla kockar och aldrig äta mer? Om kassörskan är otrevlig ska man hata alla affärer och sen aldrig mer handla något? Om en polis är korumperad eller oproffisionell ska man då hata hela kåren då och tycka att jackie arklöw,svartenbrandt,lasermannen,hivmannen och kvinnan som mördade sin son Bobby 10 år de verkar vara vettiga människor jag ska nog hålla på dom istället!
Det är förmodligen sådana som också röstar på sverigedemokraterna eller låter sina barn leka med knivar och vapen.. Dom är bastards i mina ögon!!

Jag ser hellre att Hasse Aro styr Sverige än att någon av ovanstående eller liknade gör det.. men det är ju bara min åsikt, andra har ju rätt till sin egen!

För övrigt så är jag sjuk fortfarande... jag ska ringa en ambulans och fonus så dom står jour här utanför.. slutet är nära!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar