söndag 29 november 2009

Ta ingen skit

Nu är jag så arg så jag vet inte vart jag ska göra av mig själv!

En av dom mest viktiga personerna i mitt liv har världens finaste son, och sonen har världens vidrigaste pappa...
När pojken kommer hem från sin "pappa" är han så ledsen att han bara skriker, slåss och gråter för att "pappan" inte vill spendera tid ensam med sonen????

Nu ska denna människa flytta ihop med sin nya tjej och det är bara att beklaga sorgen stumpan.. du vet inte vad du ger dig in i.
Han har hitills varit otrogen mot alla sina flickvänner, men du är säkert annorlunda.. kan säkert ändra på honom.. eller han ändrar sig säkert för din skull. Stackars sate.

Men det jag är så arg på är att den nya flickvännen tror att hon ska komma in och bli en mamma åt pojken??? Han ska sova mellan dom i samma säng ???

Jag är inte mamma själv än men dom enda som våran lilla Hoppsan som bor i min mage ska sova i samma säng som är mig och Dennis och ingen annan!!!
Vilken mamma eller pappa för den delen heller skulle acceptera att det kommer någon som ska ta över rollen som förälder? Vad är det för människa som gör precis tvärtom mot vad mamman säger? och vad är det för pappa som låter en ny människa komma in och låtsas vara mamma?

Pappan betalar 500 kr i månaden i underhåll för att mamman har tillgång till barnbidraget??? jaha precis som att det är han som betalar ut det? Om vi går via försäkringskassan så kommer dom att skratta åt dig din idiot! ( vårdnaden är uppdelad ca 75-25)

Min fråga är: vilken mamma skulle acceptera att någon kommer och försöker ta över ditt barn?
Vilken människa skulle så kallblodigt komma och gå emot mammans band till sonen?

Den som blir ihop med någon som har barn har inget att säga till om vad gäller barnet! Så länge den andra föräldern inte är en dålig förälder. Den här mamman borde vara på bild om man slog upp orden mamma, kärlek ansvar och trygghet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar