måndag 12 oktober 2009

White trash

Jag har utvecklat en stor fascination för så kallade vt:n (white trash) kanske för att jag i bloggen kallar mig för almost white trash, jag vet att jag är svartskalle, och aldrig kommer att bli just white, men nära nog tror jag att jag kan komma (aldrig tillräckligt får jag hoppas)!

När white trash är äldre så uppför dom sig som skämmiga fjortisar och klär sig i kläder som är för 15-20 år, dricker det billigaste lådvinet med mest procent i, dansar låtsasbugg på alkis-hak i för kort kjol och åderbråck på benen,låter karlarna tafsa och fnittrar hejdlöst åt deras stinkande skämt.
En så länge har jag inte några tecken men jag hatar ju vin och skulle aldrig ha kjol och kan inte bugga,skulle en kille tafsa så åker han på en smäll så han hamnar i nästa vecka.

En del vt:n tar hem en kille och låter honom träffa barnen redan första kvällen, det är äckligt!!! man får ligga runt hur mycket man vill men man måste inte presentera sina ligg för barnen.

Vt:n röker inne (rökning är ett måste) och har askoppar från rhodos -79( själv röker jag under fläkten det är klass)
Vt:n har alltid hål i näsan... en ring eller en pärla! det har jag med!!!
Vt:n tycker inte att det är skämmigt att skrika på sina barn överallt.
Vt:n tycker att andra föräldrar som skriker på sina barn överallt är skämmiga.
Jag återkommer om mera vt-tecken för det finns så många som jag glömde nu.

För övrigt så har jag och en vän kommit på ett bra sätt att bli av med ett one night stand, nu lever jag i relation men förut hade jag det här problemet (rent hypotetiskt förstås)
Man vill inte som tjej att han ligger kvar och är ful och dum, så därför kan man ta telefonen och ringa en vän och säga : Hej pappa jag har precis träffat mannen i mitt liv, jag är inte längre oskuld och vi tänkte komma ut och fika hos er om någon timme, då ska han väl vara borta inom ett par minuter, men stannar han kvar då ska du nog börja oroa dig!!
Man kan ju ångra sig innan man somnat också så kan man först leka att man är ett totalt vilddjur i sängen och sen bli helt apatisk eller skratta hysteriskt åt alla förslag: Va bakifrån det har jag aldrig hört??? är det något nytt? ska jag vara överst? näääääe vet du va jag är ingen pervers galning!!


nu ska jag kolla på tv hörs sen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar