måndag 12 oktober 2009

Vart finns klubborna?

Min lillebror är en gullig vuxen!! igår var han på Greenday konsert, när dom spelade en låt som jag trakaserade familjen med under tonåren, då ringde han upp mig och lät mig lyssna via mobilen! Hur gulligt är inte det? Han har gjort så när han var på en Shakira konsert också då hon spelade min dåvarande favoritlåt!!

Förresten behöver jag hjälp att lösa ett mycket viktigt problem, när jag var liten så fanns det små fyrkantiga klubbor med något hårt vit inuti som smakade surt, klubborna fanns i massor med färger och kostade nog en krona styck. Vart finns dom nu? inte kan dom väl ha tagit bort dom? Då ska jag panikgrina.

Jag har tänkt på en kul grej, skulle det inte vara hysteriskt roligt om jag bara bytte taktik med pissvakten? När jag ser honom på gården, då ska jag vara jätteövertrevlig och nästan kyssa marken han går på, vinka och kasta slängkyssar( man får nog inte hiv av det) Fråga hur han har det, och undra hur det går på jobbet? VARJE gång jag ser han alltså!! Säga :hatten av för dig som lyckades förstöra för oss helt oprovocerat! men det gör inget för du som är så snygg och trevlig dig kan man förlåta för allt!! ( han är så ful så klockorna stannar)

Men jag är lite rädda att han ska ta sönder våran bil (Dennis bil)...

Sen måste jag tacka alla er underbara människor som läser allt krafs som jag skriver jag är ett exempel på att det finns människor som borde stoppas in och knullas om,trots det har jag haft över 1000 träffar och inte haft bloggen mer än sju månader med nästan tre månaders uppehåll allt som allt. Jag bugar mig ödmjukt och blir alldeles varm inuti! Tack alla ni som kommenterar mig också det tycker jag mycket om <3 Tack tack tack tack

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Gillar din blogg...trots trista uppehåll =)

    By the way...klubborna finns på GrevGott (eller vad nu godisaffären heter...grevegott???)

    Kram på dig

    SvaraRadera