torsdag 8 oktober 2009

Fortfarande 28

Idag är min sista dag som 28åring.. fan jag var nyss 21 och nu är ja runt 30. Hur gick det till..? jag minns när jag var liten och inte kunde sova för att jag var så uppspelt då det var dags att fylla år...Nu kan jag inte sova för att jag druckit kaffe för sent eller något annat som äldre personer gör. Dennis har lovat mig att jag ska få min present efter kl 12 i natt (han är 32 så hur gammal jag än är så är han alltid lite äldre) Jag är nyfiken och kan inte vänta tills imorgon... han gav mig en chokladkaka som en förpresent, eftersom han vet att jag tänker tjata sönder honom om vad han köpt. Jag är mogen.

När jag var liten så tyckte jag att man var vuxen när man var runt 30, Jag är en förväxt tonåring med inslag av gammal tant... och det här med att Dennis måste köpa godis till mig för att jag inte ska tjata det tyder väl på att jag är en snorunge också.. en sckits schis skiso skitzofren person.. jag kan stava också.

Nu ska jag gå till tvättstugan så vi hörs när jag är 29!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar