onsdag 23 september 2009

Ta ingen skit

Jag har många gånger förundrat mig över mina pinsamma val här i livet, av tex kompisar och pojkvänner.
Valet låg ju naturligtvis hos mig hela tiden men ingen är så bra på att ljuga för sig själv som jag.. jag var aldrig kär för det har jag aldrig varit innan jag träffade Dennis inte i vuxen ålder alla fall. (efter 21)
Men av någon anledning höll jag mig kvar på fel sida med hopp om att fel skulle bli rätt, och sen tog jag timeout från alla dårar inklusive mig själv. Då insåg jag att den enda som gjort mig illa var jag själv. En kille snodde en telefon som jag fått av min mamma innan hon dog och sålde den för att finansiera sitt missbruk, samma med min fina guldring, men han snodde ju dom för jag lät honom vara kvar, han kom hit på kvällarna och bråkade bara för att jag lät honom.Av någon anledning hade jag honom på min facebook??? men han fortsatte att försöka förnedra både mig och mina kompisar på ett sätt som bara han kan men efter en stund fattade jag det och tog bort skräpet! Ingen är mer tacksam än mig för att vi inte behöver ha någon relation till varandra, tänk om vi skulle haft barn eller något??? Jag hade nog aldrig haft vett att uppskatta en man som Dennis om jag inte kysst en "massa" grodor innan. God blessed the broken way that ledd me straight to you...

En kompis till mig kom hem en gång till deras radhus där hon och hennes man och barn levde "lyckliga" familjen.... i nattduksbordet fattades det kondomer??? och han fick en massa sms av tjejer på nätterna. Hans ord var att : nej fan vi skiter i det här nu..
So much for marriage. Och fortfarande än idag håller han på med sitt rävspel som får henne att verka som den dåliga parten i deras relation, dom är ju naturligtvis skilda men han tar varje chans han får att göra henne illa; helst framför sonen! men när någon annan hör så låtsas han att han är trevlig och hjälpsam med sliskig röst och hela paketet! Hon sliter som ett djur med allt och jag vet att karma kommer att hoppa upp och bita honom i röven! Karma kommer också att ge henne allt gott som hon förtjänar för så bllir det alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar