fredag 25 september 2009

Stupid is that stupid does

Nu har jag ju som princip att inte tala illa om människor som inte har alla hästar i hagen, det finns elaka människor och så finns det dom som inte vet bättre. Anna Anka är elak människa som inte har alla hästar i hagen.. Stackarn vet inte bättre.

Om hon med sin stora käft talar om för folk att kvinnan i stort sett är till för att behaga mannen och att om mannen kräver en avsugning varje morgon för att inte vara otogen så ska kvinnan ställa upp. Är han otogen så är han säkert lika trött på henne som alla andra, eller så utför hon sitt jobb jävligt dåligt... hon är dummare än hon ser ut.. och förresten så jobbar hon ju inte människan är ju hemmafru med en hel stab tjänstefolk... det verkar ju svårt? jag vet att det finns gruppboenden med mer krav än hennes hushåll.. dom som bor så vill ju faktiskt klara sig själva...
Och om hon nu måste suga av Paul Anka varje morgon och sen får betalt i mat, husrum och kläder... är hon inte då en lyxhora? Egentligen är det ju motsägelsefullt att jag skriver om den här apan eftersom hon har varit i rampljuset alldeles för länge redan, jag anser att det är sorgligt att hon får tid i rutan överhuvudtaget, jag får inte mina moraliska värderingar av ett lyxluder men ge tiden i media till någon som kan något annat än att suga av gamla gubbar och skryta om det i tv. Paul Anka sjunger ju en låt som heter Diana.. Jag skulle nog vilja stava det så här Die anna!! (dö anna)
jag sjunger med i refrängen och håller med.. dö din satans idiot!! Försvinn från media och kom aldrig mer tillbaka! Jag ska inte titta på detta program igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar