tisdag 11 augusti 2009

ZZZZZZZZZZZ

Just nu sitter jag som en uggla och kan inte sova.. då blir jag skit arg för att jag inte är trött vilket inte hjälper ett dugg mot sömn problem! Dennis sover som en sten men han kan somna nästan överallt och vid vilken tidpunkt som helst. Han kan somna om han så dricker en kanna supersvart skitstarkt kaffe på sängkanten, medans jag knappt kan vara i samma rum som en kaffebryggare efter kl 16:00 för då kan jag inte sova på tre veckor.
Och idag har jag inbillat mig att jo jag kan visst somna om tar bara en kopp kaffe vid halv sex... Och på samma sätt som alltid sitter jag här och är vaken....och hungrig blir jag också och röksugen blir jag INTE men röker som en borstbindare ändå och då måste jag dricka vatten och då måste jag gå och kissa 63 gånger i timmen för jag har en blåsa som en 80 åring.. men annars så har jag full koll på allt.. jo eller hur..

Tv-shop börjar väl snart och då kommer dom att försöka få mig att köpa någon träningsvideo eller nån matlagningsmaskin som är testad av amerikanska kockförbundet och ingen plats tar den heller man kan ha den under sängen, och lätt att använda och tar bara 3 sekunder på sig att baka en djupfryst kanelbulle eller något och jag kommer att tro att den vill jag absolut ha. Och det vet man ju sen förut att amerikans matkultur är ju väldigt hälsosam... en gång åt väl en man från texas en tomat som inte var friterad..

Så att om jag inte somnar snart så kommer jag att bli tvungen att röka friterade tomater under sängen eller något sådant...

Ska gå och ta en cigg och och dricka för mycket vatten, gå och lägga mig och vänta på John Blund och bli kissnödig lagom tills han kommer.

Hörs i morgon (på eftermiddagen misstänker jag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar