måndag 17 augusti 2009

Samtal mellan goda grannar

Jag stod i tvättstugan och höll på att städa efter mig då låser pissvakten av någon anledning upp dörren och jag hoppade till för jag hade inte hört att någon kom.. vi har bara en tvättmaskin och ingen behöver gå in i tvättstugan när någon annan bokat.


Pissvakten: Åh förlåt skrämde jag dig Jenny?

Jag: Ja det gjorde du.

Pissvakten: Det var inte meningen

Jag: nänä

Pissvakten: Hur är det med dig annars då?

Jag: Vadårå? Varför pratar du med mig? Jag vet ju vad du har gjort!

Pissvakten: Vadå vad har jag gjort?

Jag: Nähä.. du har ju ringt och pratat illa om mig till en hyresvärd.. ( han ringde och sa till en hyresvärd jag sökt lägenhet hos att jag och Dennis är patrask och idioter)

Pissvakten: Nej det har jag inte gjort.. Varför skulle jag ha gjort det?

Jag: Ja varför?

Pissvakten: Hälsa din kompis. Det är hon som ljuger!

Då sparkade jag igen dörren och gick!!! Han är en idiot!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar