måndag 10 augusti 2009

Nerver av stål

Städat tvättat diskat dammat... någon som känner sig avundsjuk? Det är vad jag har sysslat med idag, och rensat avlopp i badrummet, undrar vem fan som är här och duschar och kastar svarta hårstrån i avloppet när vi inte är hemma!! Inte ska någon komma här och skylla på mig för då tänker jag lägga mig i foster ställning bakom soffan och grina tills ni ber om ursäkt!!

Jag har ju haft tvättstugan idag och jag är ju ganska mycket på min vakt när jag går ner där ensam, ifall pissvakten är där och bråkar så ska jag göra taekwondo på han!! Rätt i ansikte ska han få sparkar!!! Jag gick i taekwondo när jag var runt 14 år... sitter säkert kvar i kroppsminnet!! Jo säkert.. Men hur som helst så kom jag ner helt beredd på att gå boxnings rond bredvid cykelkällaren, då kom det ut en kille från cyklarna och jag kissade nästan i byxorna för jag blev så rädd... jag är stenhård!! Han bad om ursäkt ungefär hundra gånger för han såg ju hur panikslagen jag blev av hans utseende...

Jaha sen då? Jag var till kyrkogården och skulle rensa ogräs på mammas grav, jag är där ungefär två gånger i veckan och sliter i bladen eller gräver gropar och trycker ner något blomster.. jag låg där på huk och försökte räkna ut vilket som är ogräs och vilket som är fin gräs då hör jag bakom ryggen att någon skriker HEJ Jenny!!! Då kissade jag nästan på mig igen... man får inte skrämmas på kyrkogårdar!!!! Det är typ helt förbjudet!! Men det var min faster och hennes karl som var ute och skrämde folk!!

Nu ska jag ta en hink lugnade tabletter och lägga mig och kolla på Beck... det kan man ju inte bli räddare av... Mördare och våldtäktsmän. Tänder alla lampor och sover aldrig mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar