fredag 7 augusti 2009

Birdie namnam... nope!!!

Jag äter inte kött för jag tycker inte om!!! Inte någon anti jävla vegan som hyser agg mot mänskligheten och som äter rester från gräsklipparen och självdöda äpplen som ligger på marken. Jag äter inte kyckling för det är en död fågel och jag är livrädd för pippin i alla former, det är inte mat. Min kusin lagade falukorv och stuvade makaroner en gång för länge sen, jag hade inte ätit falukorv på flera år för jag har inte riktigt gillat det eller så kanske jag har sett en film där en kvinna ofredar en falukorvsring.. hur som helst så åt jag i alla fall... Efteråt frågade hon mig om jag tyckte om.. det gjorde ja ju naruligtvis. Hon hade gett mig kycklingfalukorv!!!! Det var sista gången jag åt falukorv... död fågel utklädd till falukorv???

Dennis favoriträtt är falukorv... tough luck baby... it aint gonna happen!!
Då får han laga det själv och det är väl ingen risk att han gör, då han är lika hemma i köket som jag är på en strutsfarm! (strutsar är det läskigaste som finns)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar