söndag 9 augusti 2009

AAAJJJ

Jag har jävligt ont i tån!!! Jag spelade poker igår med Dennis, nu tror ju ni att jag förlorade och har sparkat i väggen eller något, vilket skulle väl i och för sig inte vara helt otroligt..
Men vi hade inga marker att spela med för dom ligger kvar i Strängnäs, så vi hade tandpetare istället. När vi spelat klart så ställde jag dom på golvet. Fan vet varför??
Sen skulle Dennis göra sig i ordning för han skulle iväg på kalas, han böjde sig ner och skulle ta upp sina bilnycklar som också låg på golvet??? Han höll då på att slå i ryggen i fönsterblecket så som den superhjälte jag är så skulle jag rädda hela situationen men trampade på tandpetarna och satte en rätt in i stortån. Det var angenämt... och blod kom det också!!

Jaha vad lär vi oss av detta då? Att inte glömma spelmarkerna i Strängnäs!!!!


För övrigt undrar jag varför allt ligger på golvet helt spontant? Det är ju där vi förvarar det mesta dammet.. jag kanske håller på att gå tillbaka till mina rötter och vill ha stampat jordgolv inne, men i en fancier skrud? bilnycklar tandpetare och så tror jag fan att jag slänger in ett läppstift också!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar