torsdag 6 augusti 2009

ÅÅÅHHH

Idag har jag vaknat på rätt sida. Det känns ovanligt. Jag brukar vara vansinigt elakt och deprimerad innan kaffet!! Men idag då jävlar är det annorlunda!!! Detta såg jag på min fostermammas blogg:
Ett Blogginlägg att bli stolt över....TACK JENNY....
Länk - Kommenteraav lollo den 5 augusti 2009 kl 21:32
Fick ett meddelande på min Facebook från en liten tös som oxå har bott
hos mig.Hon hade skrivit så fint i sin Blogg så att jag blir rörd.
Och Jenny du var aldrig dum i huvudet/kommer aldrig att bli det..
Kom ihåg det!Du var en underbar tjej som man inte kan låta bli att tycka om.Glömmer aldrig ditt glada sett/skratt och hur go och underbar du var.
Idag är du äldre men jag tror att du alltid kommer att ta världen med storm...Du är en sån person.
Lycka till i livet!
PS: Ska följa din blogg varje dag....KRAMAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar