onsdag 29 juli 2009

If it walks like a duck and it looks like a duck...(dick)

När jag var 21 vart jag ihop med en kille som var mer manipulativ än en marabou mjölkchoklad under pms.. Han ljög om allt och var otogen jämt och ständigt. Ok jag erkänner jag var inte heller världens bästa flickvän men till mitt försvar så gjorde jag en massa dumheter för att han skulle känna hur det känndes.. men han är totalt känslokall och man kan krama ur mer empati ur en sten, så det jag gjorde hade kunnat vara ogjort!!!

En tjej som han var ihop med paralellt med mig är idag en av mina absolut bästa vänner!!!! Jag har velat hämnas på honom förut men att faktiskt bli vän med henne är bättre än allt jag kunnat tänka ut själv, hon liksom jag har ångrat sig, vi vill inte ha varit ihop med han!! så härmed reklamerar jag förhållandet!!!!

Folk sa till mig vad han gjorde bakom ryggen på mig ( ibland framför näsan) men ändå lyckades jag ljuga för mig själv bättre än han någonsin gjort! Jag hade 1 April varje dag!!
När det känns ända in i benmärgen att något är fel så ska jag alltid lyssna på mg själv och ta det som finns kvar av mig och springa utav bara helvete!!! hade jag gjort det tidigare eller pratat med dom tjejer som han svartmålade så hade nog mycket av det som skedde sen kunnat undvikas.

Han sa en sak och jag skrek och gapade som en envis gris istället för att fatta att det han sa är samma sak som man spolar ner i toaletten.. Men jag fick en tok fin tjejkompis som fick höra samma sak om mig som jag fick höra om henne, skämmigt för han att veta att vi vet hur mycket han ljög!!!


Men samtidigt som jag tycker att han är en skam för det manliga släktet, så kan jag inte annat än att tycka synd om honom... han kommer aldrig att sluta ljuga för sig själv och andra!!!

Jag har en ny kille som är helt underbar och som inte skulle beandla mig illa för allt smör i småland, och min väninna har en kille och en son och bor i ett litet hus på landet. Hennes son är så gullig så ja vet inte vart jag ska ta vägen!!! jag har gett honom en trehjuling...
jaaa så kan det gå!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar