fredag 31 juli 2009

Fortfarande jävligt arg!!

Jo just ja han killen som jag berättade om är polisanmäld, men hävdar att polisen är hans arbetsgivare så dom kommer inte att kunna göra något. Jaha! Vad jag vet så jobbar inte polisen med att skrappa ludd ur torktummlare och trakasera mammor, barn och grannar!!
Han hade sagt att ha skulle minsan sätta dit mig för jag var ett lowlife som inte har något jobb??
Sist jag kollade så fick man inte jobba svart på en byggfirma och dra in en massa svarta pengar utöver den lön han får genom att plocka 9-åriga snattare på ica?? Är inte det olagligt??? Att lura staten på pengar är ju något av det värsta du kan göra i Sverige... spelar nog ingen roll om du är en liten patetisk vakt med påhittade uppdrag från en påhittad polis..

Han har sagt till min vän att jag och en granne som bodde ovanför honom har pratat med honom och sagt att vi inte gillar min vän?????? Jag känner inte honom och inte det gör inte den andra grannen heller!!! Visst har min vän och jag en del ouppklarat men att säga att jag inte gillar henne, och sig rätten att få henne att känna att hon inte har några andra än honom, det är så sjukt att jag inte vet vart jag ska börja! Hon är min vän och det kan inte någon liten råtta som han ta ifrån oss!!!

1 kommentar:

  1. Minns du vår granne i fröslunda, hårdrockssnubben som trodde du var min adopterade dotter... haha.. Är du förföljd av galna grannar måntro...

    Kram Nenne

    SvaraRadera